Welkom op onze reissite

14 augustus 2019

Op 28 augustus vertrekken we!

We beginnen in Nepal, Kathmandu en gaan dan van 3 tot 10 september naar Bhutan voor een rondreis. Van 10 tot 12 september zijn we terug in Nepal en via Singapore (daar blijven we een paar dagen), vliegen we op 16 september naar Darwin Australië. Daar trekken we met (3 verschillende) campers 4,5 maand rond: eerst langs de Westkust naar beneden en vanuit Perth rijden we via de kust van Zuid-Australië naar Alice Springs. Vanuit Alice Springs gaan we naar Sydney waar we Kerst en Oud & NIeuw gaan vieren. Begin januari halen we dan de laatste camper op en rijden we vanuit Sydney naar Melbourne. We eindigen met 2 weken Thailand en op 10 februari 2020 landen we weer in Amsterdam. Klik op de kaart om onze route in één oogopslag te zien.

We gaan deze website gebruiken om foto’s en zo nu en dan een verhaaltje te plaatsen voor wie geïnteresseerd is. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor de mailinglijst.

Leuk dat jullie ons volgen!

Groet van ons,

Hans & Susan

1. Reislogger:
    13 augustus 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Ludo:
    20 augustus 2019
    Hans en Susan, onwijs veel plezier. Ik wens jullie hele mooie ervaringen, bijzondere ontmoetingen, schitterende natuur en het opbouwen van prachtige herinneringen.
    Maar ook een gezonde en veilige reis en over 6 maanden (pfffff) veilig terug.
  3. Yvette van Ginkel:
    21 augustus 2019
    Super gaaf om jullie een beetje te kunnen volgen. Ik kijk er naar uit om de foto's te zien en verhalen te lezen! Super veel plezier, geniet ervan en Susan ik ga je echt wel missen hoor xxx.
  4. Leo:
    22 augustus 2019
    Hoi Hans en Susan, dat ziet er als een spannend avontuur uit! Ik wens jullie veel plezier, mooie ervaringen, schitterende natuur, enge beesten en prachtige vogels toe.
    En alvast een fijne jaarwisseling. Grt, Leo.
  5. Marleen:
    23 augustus 2019
    Hoi Susan en Hans, lijkt me een prachtige reis die jullie gaan maken. Geniet ervan, maak mooie foto's zodat wij kunnen meegenieten en heb vooral veel plezier in alles wat je doet. Ben vooral benieuwd naar Bhutan (als het met het visum is gelukt). De start in Nepal kan niet anders dan geweldig zijn; ik vond het een prachtig land met vriendelijke mensen. Dat zal vast niet veranderd zijn.
  6. Trijnie Schreiner:
    24 augustus 2019
    Dat wordt vast een geweldige reis. Heel veel plezier samen en fijn dat we jullie kunnen volgen! Liefs Trijnie en Maurice!
  7. Pa en ma:
    Lieve Hans en Susan,
    Wij zien er tegenop dat jullie een half jaar weggaan en zullen jullie vreselijk missen,maar wij wensen jullie heel veel plezier met deze mooie reis. Geniet van de prachtige natuur en de vele andere dingen. We blijven jullie volgen. Pas goed op elkaar. Dikke kus van ons allemaal.
  8. Pa en ma:
    25 augustus 2019
    O ja we komen dinsdag nog even een kopje koffie doen en een reiskus geven met Alice en Ben.
  9. Ome Koos en tantie:
    25 augustus 2019
    Hee globetrotters, het gaat weer gebeuren dus, mooie plannen!
    Allereerst een veilige vlucht en vervolgens een hele prettige reis gewenst. We aan jullie (achter)volgen hoor😉😘
  10. Jan en Rita:
    Hoi wereldreizigers

Fantastisch....wat een onderneming!👍 Ga genieten van alles wat op jullie pad komt! Doe vooral voorzichtig....met zo veel reiservaring komt dat vast goed. We zullen regelmatig kijken op deze pagina.
    dikke knuffel van ons😍😍
    Goede reis, veilige vlucht ✈️en enjoy!
  11. Hans Roossien:
    Moi Hans, Susan
    Veel plezier op jullie reis en denk er om...
    Niets is het waard.......ach waist joa wel
  12. Anneke Nojodikromo:
    26 augustus 2019
    Hi Susan en Hans, veel plezier samen met jullie fantastische reis. Ik zal jullie op een afstand volgen en kijk uit naar jullie avonturen. Bring back sweet memories. 😘 liefs Anneke
  13. René, Erna, Martin en Lara:
    26 augustus 2019
    We missen jullie nu al 😢
  14. Gezinus:
    27 augustus 2019
    Hans en Susan veel plezier geniet er van.gr uit klazienaveen
  15. Ellie Fischer:
    27 augustus 2019
    Lieve Hans en Susan, wij wensen jullie een super tijd. Wat een avontuur.....
    Een hele goede reis
    Liefs Eltjo en Ellie
  16. Jan en Marianne:
    Hoi Susan en Hans,
    It giet oan! Na alle voorbereidingen eindelijk op pad. Wat een fantastisch reisplan over een riante periode. Net als alle vorige malen zien we uit naar jullie foto’ s en reisavonturen. We wensen jullie een veilige en aangename reis naar de eerste bestemming. Liefs, Jan en Marianne
  17. Gezinus en José:
    27 augustus 2019
    Hoi, we wensen jullie een fantastische reis toe, maak mooie herinneringen samen!
  18. Hilde:
    28 augustus 2019
    Enjoy laiverds! Heel jammer dat we niet mee mochten ;-)
  19. Alain:
    28 augustus 2019
    Tsjonge.... jullie wel weer hoor! 🤨🌏✨🎒😄. Tikkel jaloers ben ik wel... maar het is jullie van harte gegund! Geniet met en van elkaar op ook nu weer een geweldig avontuur! Ik zal jullie missen... maar deze ervaring voor jullie weegt daar uiteraard ruimschoots tegen op!! Happy & safe travels, lieber Urlaubsfreunden! 🤙🏼😘
  20. Hennie Leeuwerke:
    29 augustus 2019
    Hans en Susan onwijs gaaf zo'n mooie reis. Geniet weer volop van alles wat je onderweg tegenkomt en fijn dat we jullie op deze manier kunnen volgen.
  21. Ben en Alice:
    29 augustus 2019
    Ha lieve zus en zwager. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We hopen dat de rest van de reis alles wordt wat jullie je ervan hebben voorgesteld. Ennuh: goed op je oortjes letten🥶. Liefs van ons❤️.
  22. Marleen:
    29 augustus 2019
    Hey lieve globetrotters! Wat een geweldige reis gaan jullie maken. Ik hoop dat jullie mooie avonturen gaan beleven. Ik zie dat jullie mijn verjaardag gaan vieren in melbourne🥂🎉 goed vooruitzicht 😜 geniet ervan en pas goed op elkaar. Smok uut Ljouwert 💋💋💋
  23. Saskia:
    29 augustus 2019
    Ha Susan en Hans, de reis is begonnen! Wat heerlijk, geniet ervan en ik kijk uit naar jullie verhalen, groet! Saskia
  24. Kees, Anita, Isabella en Anna:
    30 augustus 2019
    We wensen jullie een fantastische reis!
    Geniet van alles om jullie heen en van elkaar!
    Dikke 💋.
  25. Pa en ma:
    31 augustus 2019
    Bedankt voor de mooie foto's en het videogesprek met ons en Alice. Geniet nog lekker met je 22222. Tot facetimen maar weer.
  26. Frits van Ginneken:
    2 september 2019
    Hi Susan & Hans,

Leuk om te lezen en prachtige foto’s. Mooie tijd daar!!,