Weer thuis!

11 februari 2020 - Groningen, Nederland

Onze reis zit erop! We hebben nog genoten van de twee weken in Thailand (Bangkok-Ayutthaya-Ko Samet-Bangkok) en zijn na een prima vlucht gisteravond - gelukkig zonder al te veel storm - weer veilig geland. Op Schiphol stond een welkomstcomité met spandoek en een busje voor ons klaar. Wat gezellig; we waren zo thuis. Het huis was vrolijk versierd en de koelkast zelfs gevuld; wat een heerlijke thuiskomst!

We kijken met een heel blij gevoel terug op onze reis; we hebben fantastische maanden gehad, zowel in Azië als in Australië. Bhutan lijkt inmiddels eeuwen geleden; gelukkig hebben we de (ontelbare) foto’s nog…Maar, we zijn ook blij om weer in de stad te zijn - bij d’Olle Grieze en ’t Nije Forum - en iedereen weer snel te zien. Allemaal heel erg bedankt voor het meelezen en meeleven, op deze site en op andere manieren. Graag tot heel snel ziens!

Liefs,

Hans & Susan

1. Trijnie Schreiner:
    11 februari 2020
    Mooi einde van al jullie reisverhalen. Welkom thuis !
  2. Marcel:
    11 februari 2020
    We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Zijn benieuwd naar de verhalen. We hopen jullie binnenkort weer in levende lijve te zien.
  3. Karin:
    11 februari 2020
    fijn dat jullie terug zijn
  4. Hennie Leeuwerke:
    11 februari 2020
    Heerlijk weer in de eigen stad en bedje. Fijn dat we hebben mee kunnen genieten van jullie reis. Bedankt voor de verhalen en de foto's. Nu nog even wennen en dan weer vol nieuwe energie aan de arbeid en sparen voor het volgende avontuur. Groetjes Hennie.
  5. Pa en ma:
    11 februari 2020
    Heel blij dat jullie gezond weer thuis zijn. Morgen eten met z.n 6666 heerlijk.🙌🙌🙌
  6. Yvette van Ginkel:
    11 februari 2020
    Super leuk dat jullie het zo goed hebben gehad en ook super dat jullie weer lekker thuis zijn! Ik zei nog tegen jou Susan, ik zie je in Februari maar jij bent nog 2 weken vrij... dus of dat gaat lukken weet ik niet maar ja wat maakt die 2 weken na een half jaar nog uit :-). Lekker genieten met de familie en vrienden, en ik zie je snel. xxx
  7. Jan en Rita:
    11 februari 2020
    Fijn Hans en Susan...geen last van de storm gehad gelukkig..geniet van jullie dierbaren😍 en succes met het oppakken van de welbekende draad!!👍👍

🖐🖐groetjes...
  8. Ome Koos en tantie:
    11 februari 2020
    Fijn om te horen dat jullie veilig terug zijn...hebben wel aan jullie gedacht ivm de harde wind! Eind goed al goed...😘
  9. Peter Kleine:
    11 februari 2020
    Welkom terug thoes in grunn !!
  10. Mirjam:
    12 februari 2020
    Fijn hoor dat jullie weer thuis zijn. Nu nog even acclimatiseren en nagenieten van alles wat jullie hebben gezien en meegemaakt. Tot snel ziens!
  11. Gezinus:
    12 februari 2020
    Mooi dat jullie zo genoten hebben en veilig weer thuis zijn.
  12. Saskia:
    13 februari 2020
    Welkom thuis, wat mooi dat de reis en thuiskomst zo fijn is!
  13. Frits van Ginneken:
    18 februari 2020
    Welkom thuis. Inmiddels al weer even maar ik wens jullie de komende tijd veel sterkte. Het zal vast wennen worden en misschien wel een beetje heimwee naar de vrijheid die jullie toch hebben gehad! Dank voor de leuke verhalen en prachtige foto’s die jullie gedeeld hebben.